Liebherr SRBsdd 5260 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SRBsdd 5260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Lotte 07-05-2024

Aanrader voor de thuiskok

Geschreven voor: Liebherr SRBsdd 5260

Voor de fanatieke thuiskok een echte aanrader! Multi-functioneel, lang vers en veel ruimte. Geweldig systeem.

m************@g******** 20-12-2022

Hoe duur ook iets is, ook hier kunnen fouten in zitten..

Geschreven voor: Liebherr SRBsdd 5260

Een Koel Vries combi side by side Liebherr XRFSD 5265 20 PRIME gekocht inclusief een HydroBreeze. Deze bleek na levering er toch niet bij te zitten ivm een fout op de website van www.liebherr-home.nl ( overigens wel in een winkel gekocht, maar ook zij moeten hem samenstellen via de website ).
Daarnaast heeft de ijsblokjes machine enorme softwarematige problemen. Nu 3 maanden in gebruik en we zijn nog in afwachting van een oplossing. Zij zelf ook, blijkbaar. Blijkt een probleem te zijn die ze allemaal hebben, dus alle printplaten moeten vervangen worden.
De verkopende partij en Liebherr kunnen niets anders doen dan ons vertellen dat we moeten wachten tot de chipproblematiek voorbij is...